PepsiCo z programem dla wschodzących marek skupionych wokół zdrowego odżywiania - Marketing przy Kawie
PepsiCo z programem dla wschodzących marek skupionych wokół zdrowego odżywiania
  • 0
  • 1
12.04.2017

PepsiCo z programem dla wschodzących marek skupionych wokół zdrowego odżywiania

11 kwietnia firma PepsiCo ogłosiła program dla przedsiębiorców pod nazwą „Nutrition Greenhouse”. Ten inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o wspieraniu firm skupionych wokół zdrowego odżywiania, które wchodzą na rynek spożywczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 kwietnia 2017