PepsiCo poszerza ofertę zdrowszych przekąsek i napojów
  • 0
  • 1
1.07.2021

PepsiCo poszerza ofertę zdrowszych przekąsek i napojów

Firma PepsiCo ogłosiła plan poszerzenia oferty żywności i napojów oraz zapewnienia większego wyboru konsumentom z terenu Unii Europejskiej. Nowy plan obejmuje szereg zobowiązań opartych na rygorystycznych i wynikających z badań naukowych wytycznych dotyczących żywienia. Wśród celów realizowanych przez PepsiCo znajduje się ograniczenie cukru dodawanego do napojów oraz soli i tłuszczów nasyconych dodawanych do żywności, a także wprowadzenie do sprzedaży mniejszych porcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

1 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2021

62 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społeczności

TikTok opublikował raport egzekwowania zasad społeczności, w którym przedstawia działania podjęte w pierwszym kwartale 2021 r. mające chronić społeczność przed szkodliwymi i fałszywymi treściami. Wynika z niego, że globalnie usunięto z platformy 62 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków korzystania z serwisu. Stanowi to mniej niż 1% wszystkich przesłanych materiałów wideo.

30 czerwca 2021