Pepsi zmienia globalne hasło reklamowe. „For the Love of It” zamiast „Live for Now”
  • 1
  • 1
9.01.2019

Pepsi zmienia globalne hasło reklamowe. „For the Love of It” zamiast „Live for Now”

Pepsi odchodzi od hasła „Live for Now”. Było ono wykorzystywane w komunikacji marki przez 7 lat. Teraz zastąpi je slogan: „For the Love of It”.

Nowe hasło pojawi się w ponad 100 krajach, w których obecna jest marka. Kampania „For the Love of It” nie wystartuje jednak w USA. W tym kraju przyjęta zostanie odmienna ścieżka komunikacji, pozbawiona sloganu.

W ramach działań powstały m.in. jingle z udziałem Now United. To międzynarodowa grupa pop, w skład której wchodzi 14 młodych piosenkarzy i tancerzy z 14 państw świata. Stworzył ją Simon Fuller, twórca m.in. formatu „Idol” i były manager zespołu Spice Girls.

Kreacje Pepsi skupiają się na samym napoju ukazywanym w ekstremalnych zbliżeniach.

Hasło „Live for Now” pojawiło się globalnie w 2012 r. W pierwszej reklamie z serii wystąpiła Nicki Minaj.

Nową platformę komunikacyjną przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners (Omnicom).

  • 1

9 stycznia 2019