- 1
- 1
Pepsi zaczyna rok kampanią i loterią „Relax & Unwind”
Pepsi rozpoczęła 2025 r. kampanią „Relax & Unwind”. Zachęca w niej do relaksu na własnych zasadach. Kampanii towarzyszy ogólnopolska loteria, w której do wygrania są filmowa podróż, przenośne projektory oraz vouchery na jedzenie.
W kampanii marka chce podkreślić, że odpoczynek może przybierać wiele różnych form. Dla Pepsi najważniejsze jest, aby w każdej z tych chwil konsumentom towarzyszyły jej produkty.
– Kampania „Relax & Unwind” to nasz sposób na zaproszenie konsumentów do znalezienia chwili dla siebie i czerpania radości z odpoczynku. Dla każdego relaks może wyglądać inaczej. Wieczór z filmem, emocjonująca gra czy po prostu nicnierobienie na kanapie… Wierzymy, że każdy zasługuje na odrobinę wytchnienia w swoim ulubionym stylu. Chcemy inspirować do cieszenia się drobnymi przyjemnościami każdego dnia. Najlepiej w towarzystwie Pepsi – mówi Michał Rybkiewicz, brand manager CSD flavours w PepsiCo Polska.
Najważniejszą aktywacją kampanii jest ogólnopolska loteria, która trwa od 13 stycznia do 9 marca 2025 r. Należy kupić minimum dwa produkty Pepsi na jednym paragonie, zachować go i zarejestrować na platformie Joy PepsiCo. Każdy zgłoszony paragon daje szansę na wygraną.
– Nagroda główna to gratka dla prawdziwych kinomanów – filmowy wyjazd dla dwojga, który pozwoli odwiedzić np. miejsca znane z kultowych filmów i seriali. Ponadto co tydzień do wygrania jest 5 przenośnych projektorów, idealnych do stworzenia własnego kina w domowym zaciszu. Codziennie można także zdobyć jeden z 25 voucherów o wartości 50 zł na Pyszne.pl. Dzięki nim można zamówić ulubione dania i jeszcze bardziej uprzyjemnić chwile relaksu – dodaje Michał Rybkiewicz.

„Relax & Unwind” – loteria Pepsi z filmową nagrodą