Pepsi wprowadza jeden slogan reklamowy w Stanach Zjednoczonych – po raz pierwszy od dwudziestu lat - Marketing przy Kawie
Pepsi wprowadza jeden slogan reklamowy w Stanach Zjednoczonych – po raz pierwszy od dwudziestu lat
  • 3
  • 1
3.01.2020

Pepsi wprowadza jeden slogan reklamowy w Stanach Zjednoczonych – po raz pierwszy od dwudziestu lat

Pepsi wprowadza nowy slogan reklamowy na najważniejszym dla siebie rynku amerykańskim. Slogan „That’s What I Like” ma zachęcić konsumentów do dokonywania własnego wyboru bez poczucia winy i bez względu na to, jak oceniają go inni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 stycznia 2020

2 stycznia 2020