Pepsi w reklamie na Super Bowl podkreśla swój wpływ na popkulturę - Marketing przy Kawie
Pepsi w reklamie na Super Bowl podkreśla swój wpływ na popkulturę
  • 1
  • 0
5.02.2018

Pepsi w reklamie na Super Bowl podkreśla swój wpływ na popkulturę

Na tegoroczny finał Super Bowl marka Pepsi przygotowała spot, w którym przypomina o swoim wpływie na kulturę popularną, muzykę, sport. W reklamie zobaczymy m.in. Cindy Crawford, Britney Spears czy Michaela Jacksona.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2018