Pepsi rusza z „Wyzwaniem smaku 2019” - Marketing przy Kawie
Pepsi rusza z „Wyzwaniem smaku 2019”
  • 1
  • 1
25.06.2019

Pepsi rusza z „Wyzwaniem smaku 2019”

Rozpoczęła się kampania promująca 7. edycję „Wyzwania smaku” Pepsi. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z food trucków FeelGoodFood, a także spotkać influencerów zaproszonych do udziału w wydarzeniach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 czerwca 2019