Pepsi rusza z „Wyzwaniem smaku 2019”
  • 1
  • 1
25.06.2019

Pepsi rusza z „Wyzwaniem smaku 2019”

Rozpoczęła się kampania promująca 7. edycję „Wyzwania smaku” Pepsi. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z food trucków FeelGoodFood, a także spotkać influencerów zaproszonych do udziału w wydarzeniach.

Uczestnicy wydarzenia mają okazję sprawdzić swoje preferencje smakowe, degustując pepsi oraz inny napój typu cola i wybrać ten, który bardziej im smakuje. Organizatorzy dokładają starań, by konsumenci w swych wyborach kierowali się jedynie smakiem.

W tym roku po raz kolejny „Wyzwanie smaku” Pepsi zagości w wybranych polskich miastach. Już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych. Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą  influencerzy stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel.

Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania skomponowane z pomocą fanów. Podczas „Wyzwania smaku” Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami – zapowiada Katarzyna Rogowska, senior brand manager Pepsi.

Akcji towarzyszy kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca. W jej ramach powstały m.in. 15- i 30-sekundowe wersje spotu. Ukazują troje przyjaciół na zatłoczonym targowisku miejskim, podejmujących wyzwanie i pokonujących niespodziewane przeszkody.

Film emitowany będzie w telewizji, VoD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram). Działania prowadzone będą też na nośnikach zewnętrznych oraz w wybranych radiostacjach.

Spot przygotowała agencja BBDO. Działania w Internecie prowadzi Artegence, media kupił Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

  • 1

25 czerwca 2019