Pepsi przedłuża umowę z Błaszczykowskim. Wizerunek piłkarza pojawi się na puszkach
  • 0
  • 2
13.03.2018

Pepsi przedłuża umowę z Błaszczykowskim. Wizerunek piłkarza pojawi się na puszkach

Marka Pepsi rozpoczęła kampanię „Love It. Live It. Football”, w której przypomina o przedłużeniu partnerstwa z Ligą Mistrzów UEFA. W globalnym spocie wystąpili Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli. W Polsce marka przedłużyła umowę na 2018 r. z Jakubem Błaszczykowskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2018