Pepsi Max i tajemniczy składnik w kampanii promującej nowy wariant napoju (wideo)
  • 2
  • 3
27.02.2014

Pepsi Max i tajemniczy składnik w kampanii promującej nowy wariant napoju (wideo)

1 marca ruszy ogólnopolska kampania marketingowa Pepsi Max. W telewizji, na outdoorze oraz w Internecie promowany będzie napój o mniej słodkim smaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Artur Janik

10 lat temu

Szczerze?

Mimo, że niczym specjalnie się nie wyróżnia, to jednak z jakiegoś powodu reklama ta zawiera coś co mnie przyciąga. I być może jad skorpiona ;) Na tle Wodeckich kompromitujących się w windach i Giuseppe, który nadal ma małego, jest na plus :)

Rozwiń komentarze

27 lutego 2014

26 lutego 2014