Pepsi angażuje się w przygotowanie koncertu One World: Together at Home - Marketing przy Kawie
Pepsi angażuje się w przygotowanie koncertu One World: Together at Home
  • 1
  • 1
14.04.2020

Pepsi angażuje się w przygotowanie koncertu One World: Together at Home

Marka Pepsi zaoferowała kompleksowe wsparcie w procesie przygotowania i realizacji One World: Together at Home (Jeden świat: razem w domu) – wydarzenia muzyczno-rozrywkowego transmitowanego na cały świat. Organizatorem koncertu jest Global Citizen, międzynarodowa organizacja zaangażowana w zwalczanie ekstremalnej biedy na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 kwietnia 2020