Pepco wybrało Grey Group Poland do obsługi na nowych rynkach europejskich
  • 0
  • 1
23.10.2020

Pepco wybrało Grey Group Poland do obsługi na nowych rynkach europejskich

Sieć Pepco wchodzi na nowe rynki. We wrześniu odbyło się otwarcie pierwszych sklepów na północy Włoch. 23 października uruchomiono sklep w Serbii. Marka wybrała agencję Grey Group Poland do rozwijania biznesu na rynkach europejskich.

Kampania opracowana przez Grey Group Poland, promująca wejście Pepco na włoski rynek została dopasowana do postpandemicznej rzeczywistości. Wzrost bezrobocia oraz obecna sytuacja gospodarcza w północnych Włoszech i na całym świecie stały się punktem wyjścia przyjętej strategii i linii kreatywnej.

Grey Group przedstawiła markę jako reprezentanta koncepcji smart shopping – zakupów przemyślanych. Tak powstała linia kreatywna „Smart Choice”. Opisuje ona wszystkie kategorie produktów Pepco poprzez zestawienie ich głównych korzyści i niskich cen.

Serbia jest 13. rynkiem, na którym sieć się rozwija. Grey Group odpowiada za strategię, kreację i produkcję w Polsce oraz na rynkach europejskich.

  • 1
Pepco wybrało Grey Group Poland i wchodzi na nowe rynki w Europie

Pepco wybrało Grey Group Poland i wchodzi na nowe rynki w Europie

23 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2020

Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią. Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r. Raport Deloitte

W 2019 r. klubom piłkarskim udało się wypracować 572,3 mln zł przychodów – wynika z 14. raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa”. Do tego należy doliczyć jeszcze rekordowe 155,7 mln zł wpływów z tytułu transferów, z czego 92 proc. stanowią transakcje zagraniczne. Prowadząca w rankingu Legia Warszawa w tym sezonie powiększyła przewagę. Na drugie miejsce podium, wyprzedzając Lecha Poznań, wskoczyła Lechia Gdańsk.

22 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2020

Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte

Dynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów. Ten od końca sierpnia wzrósł o 12 p.p. Z najnowszej edycji badania „Deloitte Global State of the Consumer Tracker” wynika, że wzrosły także obawy Polaków o kwestie finansowe oraz te związane z utrzymaniem obecnej pracy. Przestajemy też kupować na zapas. W najnowszej edycji badania 36 proc. konsumentów nad Wisłą deklaruje, że kupuje więcej, niż jest w stanie zużyć na bieżąco.