Rynek odzieży i obuwia w Polsce – badanie PMR - Marketing przy Kawie
Pepco, second handy i dyskonty niespożywcze – rynek odzieży i obuwia w Polsce
  • 0
  • 1
23.10.2024

Pepco, second handy i dyskonty niespożywcze – rynek odzieży i obuwia w Polsce

Segment odzieży i obuwia, obejmujący również wartość sprzedaży bielizny i akcesoriów modowych, osiągnie w 2024 r. wartość blisko 60 mld zł. Polacy oszczędzają: chętnie odwiedzają dyskonty niespożywcze i second handy – wynika danych PMR Market Experts.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 października 2024