People based marketing – kolejna moda czy konieczność? Raport Dentsu Aegis Network Polska
  • 0
  • 0
27.11.2018

People based marketing – kolejna moda czy konieczność? Raport Dentsu Aegis Network Polska

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych skierowanych do konkretnych odbiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54849 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2018

Z optymizmem patrzymy na przyszłość nauki. Badanie „State of Science Index”

Wynalezienie leku na raka, latające samochody, a może ułatwiony dostęp do energii odnawialnej? Co może sprawić, że ludzie zaczną dostrzegać i doceniać wpływ nauki na ich życie – zarówno w skali całych społeczeństw, jak i codziennych czynności? 3M, publikując wyniki globalnego raportu „State of Science Index”, poszukuje odpowiedzi na ważne pytania dotyczące stosunku ludzi do nauki.