Penelope Cruz, twardzi faceci i Karmi (wideo)
  • 2
  • 2
31.05.2017

Penelope Cruz, twardzi faceci i Karmi (wideo)

1 czerwca marka piwa Karmi (Carlsberg Polska) rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem: „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Spot z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego ma przekonać, że bezalkoholowe piwo marki jest napojem nie tylko dla kobiet.

Reklamę można będzie oglądać w głównych kanałach telewizyjnych – ogólnopolskich i tematycznych. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych oraz w sklepach.


Making of

Częścią działań wizerunkowych w ramach odświeżenia marki są też nowe opakowania, wprowadzone na rynek pod koniec maja. Na etykietach o uproszczonej grafice pojawił się symbol kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu.

  • Kreacja: Red8Advertising
  • Produkcja: Propeller Film
  • Zakup mediów: PHD Media Direction
  • Projekt nowych etykiet: Dragon Rouge
  • 2

30 maja 2017

Reklama
Czytaj także
Reklama