Pekao promuje ofertę dla mikrofirm
  • 1
  • 3
31.10.2022

Pekao promuje ofertę dla mikrofirm

Bank Pekao SA wystartował z kampanią telewizyjną oferty dla mikroprzedsiębiorców. Klienci biznesowi, którzy założą konto na preferencyjnych warunkach, mogą otrzymać w ciągu pół roku nawet 2000 zł. Dodatkowo bank oferuje bezterminowo bezpłatne konto firmowe oraz bezpłatny terminal płatniczy na dwa lata.

Swoją ofertę dla mikrofirm bank promuje już od początku października na siatce wielkoformatowej hotelu Metropol w Warszawie. Niedługo później zaczął reklamować ofertę na witrynach oddziałów i w materiałach BTL. 28 października wystartowała kampania telewizyjna z gościnnym udziałem wokalisty Vito Bambino.

Reklamę telewizyjną „Firma na pełnych obrotach” wyreżyserował Michał Bolland. To dokumentalista młodego pokolenia, autor nagradzanego filmu „Zasada” o legendzie polskiego motosportu. Spot został zrealizowany w konwencji paradokumentalnej. Opowiada historię młodej, kreatywnej przedsiębiorczyni, która, chcąc realizować odważne projekty graficzne, zakłada swoją firmę. Dzięki wsparciu Banku Pekao wypływa na szerokie wody, a za sprawą aktywności w mediach społecznościowych zdobywa wyjątkowego klienta – Vito Bambino.

Materiały graficzne są inspirowane stworzonymi w przeszłości na potrzeby banku pracami autorów wywodzących się z Polskiej Szkoły Plakatu. Między innymi Józefa Wilkonia, Waldemara Świerzego czy Wiktora Górki. Czerpiąc z tych wzorów, opracowano kreacje oparte na kolażowej formie znanej z prac np. Wojciecha Fangora.

Kreacje ATL i BTL przygotowała agencja Leo Burnett. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Kampania telewizyjna potrwa od 28 października do około 18 grudnia 2022 r. Bank będzie obecny z reklamą również w kinach, VOD, internecie i social mediach.

Promowana oferta jest ważna do końca lutego 2023 r.

  • 3
Pekao promuje ofertę dla mikrofirm

Bank Pekao SA promuje ofertę dla mikrofirm

Pekao promuje ofertę dla mikrofirm
Pekao promuje ofertę dla mikrofirm

31 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.10.2022 Artykuł Partnera

50 style poszerza asortyment o markę Fila oraz Champion

Koncept 50 style istnieje na polskim rynku od blisko 30 lat. Jest wyłącznym dystrybutorem brandów Umbro czy Lotto, a także producentem marek własnych – takich, jak Feewear lub UP8. Z roku na rok stale poszerza swoją działalność, funkcjonując obecnie także w Czechach, Słowacji, Litwie i Rumunii. W tym roku można zobaczyć nie tylko odświeżoną strategię multibrandu, ale także znaczne powiększenie asortymentu o produkty Fila oraz Champion.

30 października 2022

29 października 2022