PayPoki ruszają na zakupy. Intensywna kampania PayPo
  • 1
  • 2
15.11.2022

PayPoki ruszają na zakupy. Intensywna kampania PayPo

Polski fintech specjalizujący się w płatnościach odroczonych – PayPo prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.

Zbliża się okres świąteczny i poprzedzające go okazje zakupowe związane z Black Friday i Cyber Monday. PayPo rozpoczyna więc kampanię, której głównym elementem są PayPoki. Każdy z tych bohaterów ma odrębny charakter. Nawiązuje do innego stylu robienia zakupów, odzwierciedlając nawyki zakupowe współczesnych konsumentów.

PayPoki różnią się nie tylko fizycznie – kolorem, kształtem czy wzrostem. Mają też odmienne charaktery i inaczej podejmują decyzje zakupowe.

  • Zielony PayPok jest rozważny. Podejmuje przemyślane decyzje i dokładnie porównuje ceny.
  • Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok. Robi zakupy pod wpływem impulsu, bez najmniejszego namysłu i w hurtowych ilościach.
  • Trzeci, fioletowy zawsze wie, co powiedzieć każdemu – i zawsze doradza kupowanie z PayPo.

Wspólną cechą wszystkich tych postaci jest miłość do zakupów i korzystanie z płatności odroczonych PayPo. W spocie bohaterowie zachęcają odbiorców, by nie katowali świątecznego budżetu. Zamiast tego mogą spróbować zakupów z płatnością odroczoną o 30 dni.

Każdy z naszych nowych brand heroes odwołuje się swoją kolorystyką do logotypu. Posługuje się też unikalnym językiem nawiązującym do naszej nazwy – mówi Piotr Szymczak, dyrektor operacyjny PayPo. – Wybór PayPoków na naszych brand heroes nie był przypadkowy. Z naszych badań wynika, że kupujący nie lubią reklam usług finansowych, nie zapadają im one w pamięć. Postawiliśmy zatem na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept. Pozwoli nam on zaistnieć mocniej w świadomości konsumentów, a także wyraźniej zaakcentować naszą obecność na rynku rozwiązań finansowych – dodaje.

Koncept stworzyła agencja Up. Produkcję animacji zrealizowała agencja Badi Badi.

Pierwsza tak duża kampania PayPo

Spoty z PayPokami są emitowane w sieci od września. Do tej chwili (tylko na YouTube) mają 3 mln wyświetleń. W listopadzie premierę miał specjalny spot świąteczny. Jest emitowany nie tylko w internecie, ale i przed filmem „Listy do M 5” w 53 kinach Helios na terenie całej Polski.

Równolegle z kampanią świąteczną w listopadzie ruszyła loteria „PayPoGranie”. Do wygrania jest m.in. Toyota Aygo X. Loterię będzie promował spot w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych.

Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do blisko 17 mln osób na terenie całej Polski. To pierwsza tak intensywna kampania marketingowa PayPo. Poprzedza najbardziej gorący okres zakupowy w Polsce. Co roku dla każdego z nas jest to czas wzmożonych wydatków. W tym roku będą one zapewne jeszcze wyższe ze względu na podwyżki cen i inflację. To m.in. dlatego wybraliśmy taki moment na mocne działania promocyjne. PayPo może bowiem pomóc rozłożyć te wydatki w czasie i przez to nie nadwyrężyć domowego budżetu – podkreśla Piotr Szymczak.

Istotnym elementem kampanii będą działania digitalowe podzielone na działania wizerunkowe oraz performance. Reklamy pojawią się w popularnych kanałach wideo, na największych portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoorową w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia na ekranach DOOH. Pojawią się również reklamy w Spotify i kanałach własnych.

  • 2
PayPoki PayPo

PayPoki – brand heroes PayPo

PayPoki PayPo

15 listopada 2022