Payback obsługiwany w mediach społecznościowych przez ASAP & ASAP Communication
  • 0
  • 1
2.09.2019

Payback obsługiwany w mediach społecznościowych przez ASAP & ASAP Communication

Program Payback (Loyalty Partner) rozstrzygnął przetarg na obsługę w social media. Wygrała go agencja ASAP & ASAP Communication.

ASAP & ASAP Communication będzie realizować plan oparty na rozwiązaniach i aktywacjach. Mają one odświeżyć wizerunek programu Payback w mediach społecznościowych oraz podkreślić obchodzoną w tym roku 10. rocznicę jego działalności w Polsce.

Współpraca ruszyła w lipcu i ma charakter długofalowy. W jej zakres poza regularną obsługą Facebooka i Instagrama wchodzą też:

  • zakup i optymalizacja mediów w tych kanałach,
  • współpraca z influencerami.

Cele rozpoczęcia komunikacji marki Payback na Instagramie (również z udziałem influencerów) to przede wszystkim:

  • informowanie na bieżąco użytkowników programu o wynikających z niego korzyściach,
  • zachęcanie nowych osób do rejestracji.
  • 1

Znany program lojalnościowy ze wsparciem w mediach społecznościowych

 

2 września 2019