Pawełek budzi radość w kampanii marki E. Wedel - Marketing przy Kawie
Pawełek budzi radość w kampanii marki E. Wedel
  • 1
  • 0
22.08.2018

Pawełek budzi radość w kampanii marki E. Wedel

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” prowadzone będą w telewizji, na outdoorze, w prasie oraz Internecie. Ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJ-skim Princess Rap.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2018