Paweł Tkaczyk: „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”
  • 0
  • 1
31.01.2012

Paweł Tkaczyk: „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”

Grywalizacja to przyszłość marketingu, która zbliża się wielkimi krokami. „Harvard Business Review” uznał ją za jeden z najważniejszych trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

redakcja

12 lat temu

Wyniki konkursu z newslettera z 1 marca

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Książki otrzymają: Anna Dowejko-Kuklińska, Anna Para, Piotr Kowalski, Kamil Kuć. Zwycięzcom gratulujemy.

31 stycznia 2012

30 stycznia 2012