Paweł Nastula twarzą e-papierosów Mild
  • 0
  • 2
25.06.2013

Paweł Nastula twarzą e-papierosów Mild

Paweł Nastula został twarzą kampanii reklamowej e-papierosów Mild. Przez półtora roku będzie promował produkty marki w radiu, na billboardach, a także w Internecie i punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48509 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 czerwca 2013

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2013

Badanie IMM (maj): prasa cytowana najczęściej, a wśród tytułów prasowych – „Rzeczpospolita”

W Top 15 mediów najczęściej cytowanych w maju 11 stanowiły tytuły prasowe. Najwięcej doniesień opublikowano za „Rzeczpospolitą”, „Gazeta Wyborcza” i „Wprost”. Powołania na tę trójkę stanowiły jednocześnie ponad 40 proc. objętych badaniem cytowań. W ścisłej czołówce znalazły się też TVN24 i radio RMF FM. Instytut Monitorowania Mediów przygotował kolejną edycję raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”.

24 czerwca 2013