- 1
- 1
Paweł Deląg i Czadoman w kampanii marki Wedel „Rozgryź podwójną naturę Pawełka”
W spocie kampanii batonika Pawełek pojawiają się Paweł Deląg i Czadoman (wł. Paweł Dudek). Obaj uosabiają kontrastowe cechy produktu: klasyczną wedlowską czekoladę oraz pralinowe nadzienie.
– Chcieliśmy podkreślić niezwykłość Pawełka poprzez kontrast klasyki i szaleństwa. Kto mógłby lepiej to oddać niż dwóch skrajnie różnych Pawłów? Właśnie dlatego do współpracy zaprosiliśmy dwóch wyjątkowych ambasadorów. Paweł Deląg ucieleśnia elegancję i tradycję, a Paweł „Czadoman” Dudek doskonale oddaje energię i spontaniczność. Dzięki tej kreatywnej koncepcji udało nam się w pełni wyeksponować DNA produktu – mówi Michał Tomaszuk, chief strategy officer H2O Group.
Elementem kampanii jest loteria konsumencka. Nagrody to m.in. gotówka na przyjemności. Ma to podkreślać kluczową wartość marki E.Wedel oraz samego Pawełka.
Przy produkcji materiałów wideo wykorzystano wsparcie sztucznej inteligencji, która pomogła w opracowaniu scenografii oraz detali wizualnych. Aby jednak uniknąć efektu „uncanny valley” i zachować autentyczność przekazu, wszystkie postacie sfilmowano tradycyjnymi metodami. Taki hybrydowy model pracy pozwolił na optymalizację budżetu produkcyjnego, jednocześnie utrzymując odpowiednią jakość realizacji.
Działania promocyjne obejmują: spot telewizyjny, kampanię digital, materiały OOH, radio, działania w punktach sprzedaży oraz stronę internetową. Strategię, kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja H2O Creative, a obsługę techniczną loterii zapewniła agencja Fortis.
Współpraca z marką E.Wedel to efekt wygranego przetargu. Agencja ani klient nie zdradzają szczegółów dotyczących dalszej współpracy.

W spocie kampanii Pawełka pojawiają się Paweł Deląg i Czadoman (wł. Paweł Dudek)