Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w kampanii marki X-kom
  • 3
  • 2
22.01.2018

Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w kampanii marki X-kom

Jak odnaleźli życiową pasję? Co sprawiło, że hobby stało się ich stylem życia? Jak technologia pomaga im w realizacji codziennych wyzwań? Na te pytania odpowiadają znane osoby ze świata muzyki, fotografii i vlogosfery w ramach kampanii marki X-kom – Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

22 stycznia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2018

Facebook zamierza rozwijać kompetencje cyfrowe Europejczyków

Facebook ogłosił uruchomienie programu „Community Boost EU”. Przewiduje on rozwijanie kompetencji cyfrowych i wyposażanie mieszkańców Unii Europejskiej w umiejętności niezbędne na współczesnym rynku pracy. Do 2020 r. firma planuje przeszkolenie miliona osób, w tym przedsiębiorców. W 2018 r. w Polsce, Hiszpanii oraz Włoszech Facebook otworzy ośrodki, które przyczynią się do realizacji tego celu.