Paulina Krupińska ambasadorką marki Douglas - Marketing przy Kawie
Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection
  • 1
  • 2
15.06.2024

Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection

Dziennikarka i modelka Paulina Krupińska została pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection. Kampania „Jak Ty to robisz?” z udziałem modelki wystartowała 11 czerwca. Promuje produkty do makijażu.

Makijaż Douglas Collection to kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Kampania „Jak Ty to robisz?” opiera się na pytaniu, którego używamy, gdy chcemy kogoś docenić, ale także poznać jego sekret urody.

– Celem naszej najnowszej kampanii jest zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Nie istnieje bowiem jedna dobra odpowiedź na to pytanie. Chcemy sprowokować je do:

  • podpatrywania trików naszych make-up artists,
  • odkrywania sekretów Pauliny,
  • dzielenia się swoimi wyjątkowymi sposobami na dbanie o siebie.

Przy tak szerokim asortymencie jak Douglas Collection możliwości są nieograniczone. Dlatego w ramach kampanii na social mediach powstaną tutoriale makijażowe. Z kolei na festiwalach muzycznych już kolejny rok będą specjalne strefy Douglas. Można tam umalować się u naszych makijażystów. W ten sposób marka pragnie pokazać, jak za pomocą produktów Douglas Collection można poznać najróżniejsze sposoby na podkreślenie swojego piękna i wyrażenie siebie – wyjaśnia Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE.

Kampania wystartowała 11 czerwca. Kilka dni później pojawiła się również na nośnikach OOH w polskich miastach oraz w prasie. Przygotowany został spot, który emitowany jest w serwisie YouTube oraz kanałach własnych Douglas.

W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. Ponadto w kolejnych tygodniach i miesiącach prowadzona będzie komunikacja w mediach społecznościowych – zarówno na kanałach marki, jak i ambasadorki.

Za koncepcję strategiczno-kreatywną, nawiązanie i koordynowanie współpracy z Pauliną Krupińską, realizację kampanii na OOH i social media odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowanie i zakup mediów prowadzi Wavemaker. Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię.

  • 2
Paulina Krupińska ambasadorką marki Douglas

Paulina Krupińska ambasadorką marki Douglas

Paulina Krupińska ambasadorką marki Douglas

15 czerwca 2024

14 czerwca 2024