- 1
- 2
Paulina Krupińska-Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka w kampanii na rzecz wykrywania nowotworów dziecięcych
Trzecia edycja kampanii „(P)okaż serce” ma na celu zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej nowotworów dziecięcych. W szczególności celem jest zwrócenie uwagi na niejednoznaczne objawy tych chorób.
Organizatorem kampanii „(P)okaż serce” jest Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.
Jak wynika z badania ABR Sesta i Syno Poland z 2025 r.:
- 66% dorosłych Polaków zadeklarowało, że nie dysponuje wystarczającą wiedzą na temat chorób onkologicznych u dzieci,
- 67% przyznaje, że chciałoby wiedzieć więcej na ten temat.
Kampanię promuje spot, w którym wystąpili podopieczni kliniki wraz z rodzicami. Ukazuje on temat z perspektywy rodziców dzieci chorych na nowotwory, w przypadku których diagnoza odwlekała się ze względu na mylące objawy. Gościnnie wystąpili w nim także Paulina Krupińska-Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka, którzy zaangażowali się w tegoroczną edycję kampanii.
Kampania potrwa przez cały luty. Momentem kulminacyjnym będzie 15 lutego – Międzynarodowy Dzień Nowotworów Dziecięcych.
Drugi rok z rzędu kampanię wspierają Anna i Robert Lewandowscy
Oboje w grudniu 2024 r. odwiedzili podopiecznych Instytutu Matki i Dziecka na oddziale Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży.
Wideo można obejrzeć w internecie, na profilach social media kliniki, w telewizji, na nośnikach multimedialnych w PKP oraz w kilkudziesięciu niezależnych kinach w całym kraju. Za jego realizację odpowiada agencja graficzna Diea.
Komunikacją i koordynacją działań zajmuje się agencja Good One PR.

„(P)okaż serce” – trzecia edycja kampanii