„(P)okaż serce” – trzecia edycja kampanii- Marketing przy Kawie
Paulina Krupińska-Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka w kampanii na rzecz wykrywania nowotworów dziecięcych
  • 1
  • 2
6.02.2025

Paulina Krupińska-Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka w kampanii na rzecz wykrywania nowotworów dziecięcych

Trzecia edycja kampanii „(P)okaż serce” ma na celu zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej nowotworów dziecięcych. W szczególności celem jest zwrócenie uwagi na niejednoznaczne objawy tych chorób.

Organizatorem kampanii „(P)okaż serce” jest Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

Jak wynika z badania ABR Sesta  i Syno Poland z 2025 r.:

  • 66% dorosłych Polaków zadeklarowało, że nie dysponuje wystarczającą wiedzą na temat chorób onkologicznych u dzieci,
  • 67% przyznaje, że chciałoby wiedzieć więcej na ten temat.

Kampanię promuje spot, w którym wystąpili podopieczni kliniki wraz z rodzicami. Ukazuje on temat z perspektywy rodziców dzieci chorych na nowotwory, w przypadku których diagnoza odwlekała się ze względu na mylące objawy. Gościnnie wystąpili w nim także Paulina Krupińska-Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka, którzy zaangażowali się w tegoroczną edycję kampanii.

Kampania potrwa przez cały luty. Momentem kulminacyjnym będzie 15 lutego – Międzynarodowy Dzień Nowotworów Dziecięcych.

Drugi rok z rzędu kampanię wspierają Anna i Robert Lewandowscy

Oboje w grudniu 2024 r. odwiedzili podopiecznych Instytutu Matki i Dziecka na oddziale Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży.

„(P)okaż serce” – trzecia edycja kampanii

Wideo można obejrzeć w internecie, na profilach social media kliniki, w telewizji, na nośnikach multimedialnych w PKP oraz w kilkudziesięciu niezależnych kinach w całym kraju. Za jego realizację odpowiada agencja graficzna Diea.

Komunikacją i koordynacją działań zajmuje się agencja Good One PR.

„(P)okaż serce” – trzecia edycja kampanii

„(P)okaż serce” – trzecia edycja kampanii

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2025