Patner ASM dla John King Polska
  • 0
  • 1
17.11.2008

Patner ASM dla John King Polska

Partner ASM prowadzi kolejną merchandisingową kampanię w największych sieciach handlowych. Tym razem dba o ekspozycję niszowych polskich oraz importowanych browarów, przede wszystkim klasy premium.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2008

Nowa indentyfikacja wizualna Muzeum Sztuki w Łodzi

Do prac w zrewitalizowanych, postindustrialnych wnętrzach Muzeum zaprosiło młodych designerów i architektów. Budynek „tkalni wysokiej”, który zajmie nowy oddział Muzeum, należał niegdyś do imperium łódzkich fabrykantów – Poznańskich. Zbudowany został z nieotynkowanej, czerwonej cegły charakterystycznej dla industrialnego pejzażu Łodzi i symbolizującej sukces dynamicznie rozwijającego się dzięki przemysłowi miasta. Po dostosowaniu budynku do potrzeb prezentacji sztuki, Muzeum Sztuki, zaangażowało do współpracy grafika i projektanta Jakuba Stępnia ‘Hakobo’ oraz team młodych architektów Tamizo.