Pasztetowa jako remedium na nieudaną randkę i utratę pracy
  • 0
  • 7
23.07.2021

Pasztetowa jako remedium na nieudaną randkę i utratę pracy

Firma wędliniarska Duda rozpoczęła internetową kampanię pasztetowej. Wskazuje sytuacje, w których ten produkt ma być pocieszeniem. Na przykład po nieudanym dniu, włamaniu do mieszkania czy rozstaniu z dziewczyną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50547 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

buko

2 miesiące temu

Ciarki cringu ;__;

niestety

2 miesiące temu

@buko: Też tak mam

buko

2 miesiące temu

@niestety: To jest piękny przykład co się dzieje, kiedy copy jest z łapanki i przypadku, dyrektor kreatywny "nie ma czasu na głupoty", a account nie potrafi ojebać klientowi projektu i ten przejmuje inicjatywę ¯\_(ツ)_/¯

M.

2 miesiące temu

Która agencja jest odpowiedzialna za tę kampanię?

23 lipca 2021

22 lipca 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 4
22.07.2021

Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie Exacto

W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.