„Pasointeligencja” – taksówkarze w kampanii Free Now promują jazdę w pasach bezpieczeństwa
  • 1
  • 1
3.01.2020

„Pasointeligencja” – taksówkarze w kampanii Free Now promują jazdę w pasach bezpieczeństwa

Statystyki policji alarmują: nadal wielu Polaków nie zapina pasów w samochodzie. Robi to 71% osób jadących na przednich siedzeniach i 40% na tylnych*. Sieć Free Now i kierowcy taksówek zabrali głos w tej sprawie, organizując kampanię pt. „Pasointeligencja”. W jej ramach powstał teledysk zainspirowany utworem „Patointeligencja” rapera Maty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 stycznia 2020

2 stycznia 2020