„Pasja nie zna ograniczeń” – kampania fundacji Avalon - Marketing przy Kawie
„Pasja nie zna ograniczeń” – kampania fundacji Avalon o sporcie osób z niepełnosprawnościami
  • 1
  • 1
15.10.2025

„Pasja nie zna ograniczeń” – kampania fundacji Avalon o sporcie osób z niepełnosprawnościami

Fundacja Avalon rusza z kampanią, która pokazuje, że osoby z niepełnosprawnościami żyją sportem, trenują z determinacją i osiągają sukcesy.

Fundacja Avalon rozpoczęła ogólnopolską kampanię „Pasja nie zna ograniczeń”. Jej celem jest pokazanie, że osoby z niepełnosprawnościami są aktywne, pełne pasji i odnoszą sukcesy w sporcie na najwyższym poziomie. Kampania ma przełamywać stereotypy i udowadniać, że niepełnosprawność nie wyklucza z aktywnego życia.

Centralnym elementem kampanii jest dynamiczny spot wideo, prezentujący różnorodne dyscypliny sportowe dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Od nurkowania, przez skoki ze spadochronem, po wyścigi samochodowe i kajakarstwo górskie. Film ukazuje sportowców, którzy trenują i rywalizują.

Projekt dofinansowany w ramach środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu upowszechniania sportu osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.

Kampania fundacji Avalon „Pasja nie zna ograniczeń”

Kampania fundacji Avalon „Pasja nie zna ograniczeń”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 października 2025