Partnerska innowacja w dobie cyberżycia - Marketing przy Kawie
Partnerska innowacja w dobie cyberżycia
  • 0
  • 1
28.05.2007

Partnerska innowacja w dobie cyberżycia

Margaryna Rama, Unilever, oraz agencja reklamowa Betlej&Partners rozpoczęli wspólne przedsięwzięcie, będące kluczową innowacją dla marki Rama. Grupa Komunikacyjna Betlej&Partners stworzyła w ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej 2007 portal społecznościowy inspirowany przez Ramę dla dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 maja 2007