PARTNER ASM dla PROFI S.A.
  • 0
  • 1
17.11.2005

PARTNER ASM dla PROFI S.A.

Agencja PARTNER ASM wygrała konkurs ofert na obsługę merchandisingową produktów firmy PROFI.S.A. Działania realizowane są na terenie wybranych sieci handlowych (Agent, Tesco) do końca grudnia 2005r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2005

Kromka chleba w sedesie?

„1/3 żywności produkowanej marnuje się” − informacja na tle kromki chleba spuszczanej z wodą w sedesie; pusta lodówka na tle muzyki ze świątecznej kartki pozytywki. Ten mocny przekaz jest elementem kampanii społecznej przygotowanej i realizowanej przez agencję Publicis dla Federacji Polskich Banków Żywności. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem marnowania nadwyżek żywności, które mogłyby być przekazane osobom niedożywionym, a Święta Bożego Narodzenia to czas otwierania się na innych.