Parówki Hot Dog na billboardach w całej Polsce
  • 0
  • 1
8.05.2006

Parówki Hot Dog na billboardach w całej Polsce

W połowie maja br. rozpocznie się ogólnopolska kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej pt.: „Gorący przedmiot pożądania” prowadzona przez Indykpol SA, a wspierająca najnowszy produkt firmy – parówki Hot Dog.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2006

„Pieniądze kochają procenty” - kampania promująca Otwarte Konto Oszczędnościowe

Dzisiaj ING Bank Śląski rusza z kampanią marketingową „Pieniądze kochają procenty”, która jest ściśle związana z podwyższeniem oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski oferuje o 1,75 pkt. proc. wyższe oprocentowanie od nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe w złotych. ING Bank Śląski jest liderem na polskim rynku w pozyskiwaniu depozytów.