0 1 28.05.2007Paralotna zdobyła budżet marki MazuryfirmyAgencja Paralotna zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii reklamowej marki Mazury.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55874 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 28.05.2007PRL-owska kraina polowańW Muzeum Plakatu w Wilanowie trwa wystawa zatytułowana "Polski plakat turystyczny", która udowadnia, że mimo wieloletniej izolacji w okresie PRL Polska oferowała turystom z całego świata bogaty wachlarz rozrywek i przeżyć artystycznych, godny państwa położonego w centrum Europy, na granicy kultur.
0 1 0 28.05.2007Akcja społeczna i wystawa plakatu "Bezpieczni na drodze""Bezpieczni na drodze" to nazwa akcji społecznej i tytuł wystawy plakatów, która otwarta zostanie w poniedziałek 28 maja o godz. 18.00 w salach Nowej Galerii Muzeum Plakatu w Wilanowie.
0 1 0 28.05.2007Pomyśl: Coca-Cola LightPod hasłem "Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie" ruszyła nowa kampania wizerunkowa dla marki Coca -Cola light.
0 1 0 28.05.2007Partnerska innowacja w dobie cyberżyciaMargaryna Rama, Unilever, oraz agencja reklamowa Betlej&Partners rozpoczęli wspólne przedsięwzięcie, będące kluczową innowacją dla marki Rama. Grupa Komunikacyjna Betlej&Partners stworzyła w ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej 2007 portal społecznościowy inspirowany przez Ramę dla dzieci.