„Papier nabiera pełni barw” – Chroma z nową platformą komunikacyjną
  • 2
  • 8
4.07.2020

„Papier nabiera pełni barw” – Chroma z nową platformą komunikacyjną

1 lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Jej celem jest rozbudowa świata marki i zwiększenie jej świadomości. Osią działań jest spot emitowany w telewizji oraz internecie.

W reklamie wystąpiła Karina Smirnova, prezes Krakowskiej Królewskiej Fundacji Baletu i Tańca, instruktor tańca. Jej suknię oraz nakrycie głowy przygotowały Aleksandra Białk i Halina Mrożek, costume artists z kolektywu Iskry. Jest to nowo powstały kolektyw twórców wizualnych, realizujący projekty komercyjne i niekomercyjne.

To projekt, którego nie mogłem się doczekać. Scenariusz reklamy zakładał, że przenosimy się do świata kreacji, którym jest ciemny las. Dzięki najnowszym technologiom oraz światłu zostaje przez nas ożywiony. Nie będę ukrywał – to jeden z nielicznych projektów i takich typów reklamy, w których można się wyżyć wizualnie – mówi reżyser spotu, Paweł Labe z agencji BlueBird.

– Klient zdecydował się na koncept, który był najodważniejszy na dwóch płaszczyznach: organizacyjnej i kreatywnej. Wystarczy powiedzieć, że nasza bohaterka przez ponad pół reklamy była zawieszona na linach w lesie, który został oświetlony w nocy przy użyciu najnowszych technologii – dodaje Jarek Dziedzicki, head of client service w agencji Abanana, odpowiedzialny za realizację prac.

Za strategię, kreację, produkcję spotu telewizyjnego oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana. Film wyprodukował i współreżyseroweał (obok Pawła Labe z BlueBird) Marcin Andruchów z domu produkcyjnego Muchas Gracias. Przygotowane przez agencję materiały zostaną wykorzystane w Google Display Network, na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Reklama emitowana jest w stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Making off spotu:

W projekcie wzięli udział również m.in.:

  • Agnieszka Smyth, senior copywriter, Abanana
  • Tomasz Wróbel, art director, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, head of art, Abanana
  • Monika Piasecka, senior strategy planner, Abanana
  • Agata Kieloch, account manager, Abanana
  • Mikołaj Szymowiak, visual artist, WJU
  • Krzysztof „Brylant” Szymański, set manager & 1 st ad, Head 2 Head
  • 8
Drukarnia internetowa Chroma z nową platformą komunikacyjną

Drukarnia internetowa Chroma z nową platformą komunikacyjną

3 lipca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2020

Ruchome murale wrócą na wrocławskie kamienice. Kinomural – druga edycja

19 września Wrocław ponownie zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki. Za sprawą drugiej edycji Kinomuralu – projektu z pogranicza filmu i sztuk wizualnych – na Nadodrzu obejrzeć można będzie m.in. dzieła powstałe we współpracy z wrocławską Akademią Sztuk Pięknych oraz uczelnią artystyczną z Chicago. W programie znalazła się też „Dobranocka”, czyli kinomurale dla najmłodszych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2020

Konsumenci wolą tradycyjne call centres od komunikacji za pomocą chatbota lub e-maila. Badanie Uniphore

Konsumenci wolą tradycyjny kontakt głosowy poprzez infolinię niż wymianę korespondencji e-mailowej lub rozmowę z chatbotem wykorzystującym sztuczną inteligencję. Pokazało to badanie na zlecenie amerykańskiej firmy Uniphore, dostarczyciela rozwiązań w zakresie konwersacyjnych oraz głosowych interfejsów użytkownika, przeprowadzone po wybuchu pandemii Covid-19. 80% respondentów woli rozmowę z pracownikiem call centre niż komunikację elektroniczną. Z drugiej strony jednak 37% badanych musiało co najmniej dwukrotnie łączyć się z infolinią lub oczekiwać na oddzwonienie konsultanta.