Papaya Group dla Cisowianki
  • 0
  • 1
10.09.2008

Papaya Group dla Cisowianki

Papaya Group Agencja Public Relations podpisała umowę z firmą Nałęczów Zdrój, producentem wody mineralnej Cisowianka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53123 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Los Luzakos

15 lat temu

Nareszcie!

Ostatni bastion amatorstwa (niezłego dość pod względem artystycznym!) padł!
Brak rozeznania Pani z "Cisowianki" o rynku mediów oraz gwiazd załatwianych telefonicznie między pieluchami (Pani została niedawno mamą) a próbą nieudolnej negocjacji cen z artystami musiała doprowadzić do sytuacji, w której wkracza ekipa znająca temat. Natomiast, czy Papaya Group jest tu na miejscu??? Wystarczy przejrzeć dodkumenty rejestrowe i dorobek...

Rozwiń komentarze

10 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
10.09.2008

Jackpot i Cottonfield oraz ich ambasadorowie wspierają SOS Wioski Dziecięce

IC Companys w Polsce (właściciel marek Jackpot i Cottonfield) został platynowym sponsorem SOS Wiosek Dziecięcych. Oznacza to określone dotacje finansowe dla Stowarzyszenia, ale dla IC Companys oznacza to znacznie więcej. Od 1 września br. we wszystkich sklepach Cottonfield można kupić koszulki z napisem „Because Education Matters” („Bo edukacja ma znaczenie“), z których sprzedaży 15% dochodu przeznaczono na SOS Wioski Dziecięce.