„Paola – owocuje przyjemnością!” – kampania syropów owocowych
  • 1
  • 1
2.10.2018

„Paola – owocuje przyjemnością!” – kampania syropów owocowych

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Paola. W jej ramach powstał spot, który przywołuje wspomnienia i smaki lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 października 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2018

Stabilny wzrost zainteresowania samochodami w Polsce. Analiza Google’a

Zainteresowanie motoryzacją wśród polskich internautów systematycznie rośnie. W 2017 r. użytkownicy wpisali w wyszukiwarkę Google 12% więcej zapytań związanych z tą branżą niż w roku poprzednim. Wzrost pochodzi głównie z urządzeń mobilnych. Użytkownicy najczęściej rozglądają się za pojazdami bądź częściami konkretnych marek. Największe względne zainteresowanie wykazują mieszkańcy Pomorza, Mazowsza i Małopolski.