Państwowa Straż Pożarna z antyczadową kartką w gazetce reklamowej
  • 1
  • 1
22.05.2018

Państwowa Straż Pożarna z antyczadową kartką w gazetce reklamowej

Państwowa Straż Pożarna we współpracy z siecią Lewiatan, Pepco i Złotymi Tarasami zorganizowała akcję, która miała zwrócić uwagę na problem zatruć czadem. W gazetkach handlowych pojawiła się specjalna strona pozwalająca sprawdzić, czy jesteśmy zagrożeni.

Rocznie w Polsce około 100 osób umiera z powodu zatrucia tlenkiem węgla. Państwowa Straż Pożarna przygotowała więc prosty patent mogący uratować życie.

W gazetkach reklamowych sieci Lewiatan, Pepco i Złotych Tarasów pojawiła się strona z informacją, jak sprawdzić, czy wentylacja pomieszczenia, w którym przebywamy, działa sprawnie i uchroni nas przed potencjalnym zatruciem.

Kartkę należy wyrwać z gazetki i przyłożyć do kratki wentylacyjnej. Jeśli wentylacja działa poprawnie, kartka pozostanie na swoim miejscu. W sytuacji, kiedy odpadnie, powinniśmy zająć się stanem naszej instalacji wentylacyjnej, która w sytuacji ulatniania się czadu może uratować życie.

Akcję przygotowała agencja Grey Group Poland, która zwróciła się do swoich klientów z prośbą o możliwość wykorzystania niewielkiej przestrzeni w pismach reklamowych. Akcja prowadzona była w okresie jesienno-zimowym. Otrzymała honorowy patronat Państwowej Straży Pożarnej. O tym prostym pomyśle piszą największe globalne media branżowe, m.in. „AdAge” i „Adweek”.

  • 1

Iga

4 tygodnie temu

Redakcjo! Gorąca prośba o dodanie przycisku udostępnij - takimi treściami należy wręcz dzielić się czy to na fb czy lin.

22 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.05.2018

Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto. Co łączy te plany? Będą je realizować twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka influencerów podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: „365 planów w 365 dni”. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.