Państwowa Straż Pożarna z antyczadową kartką w gazetce reklamowej
  • 1
  • 1
22.05.2018

Państwowa Straż Pożarna z antyczadową kartką w gazetce reklamowej

Państwowa Straż Pożarna we współpracy z siecią Lewiatan, Pepco i Złotymi Tarasami zorganizowała akcję, która miała zwrócić uwagę na problem zatruć czadem. W gazetkach handlowych pojawiła się specjalna strona pozwalająca sprawdzić, czy jesteśmy zagrożeni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44591 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Iga

3 miesiące temu

Redakcjo! Gorąca prośba o dodanie przycisku udostępnij - takimi treściami należy wręcz dzielić się czy to na fb czy lin.

22 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.05.2018

Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto. Co łączy te plany? Będą je realizować twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka influencerów podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: „365 planów w 365 dni”. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.