PanMedia Western dla nowej kampanii Austrian Airlines
  • 0
  • 1
16.05.2011

PanMedia Western dla nowej kampanii Austrian Airlines

16 maja startuje zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy PanMedia Western kampania linii lotniczych Austrian Airlines. Akcja promuje połączenia z południową Europą i adresowana jest do osób planujących wypoczynek w tym regionie. Główny przekaz brzmi: „Słoneczne podróże po Europie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2011

Opowiedz swoją historię marce Johnnie Walker

Na profilu marki Johnnie Walker na Facebooku dostępna jest aplikacja konkursowa „My Way”, w której nagrodą główną jest 15 tys. złotych na realizację własnych marzeń. Inspiracją  do stworzenia filmu mogą być umieszczone na profilu historie ambasadorów programu Keep Walking, m.in. Amyra Klinka – żeglarza i  konstruktora jachtów, najmłodszego w historii mistrza Formuły 1 – Lewisa Hamiltona czy polskiego muzyka i kompozytora Andrzeja Smolika.