- 0
- 1
Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w Dentsu
Marka biżuterii Pandora przedłuża ośmioletnią współpracę z Dentsu do 2026 r. Dwuletni kontrakt obejmuje znaczące nakłady na działania mediowe.
Współpraca marki Pandora i Dentsu obejmuje 36 rynków. Są wśród nich:
- USA,
- Kanada,
- Wielka Brytania,
- Włochy,
- Polska,
- Francja,
- Niemcy,
- Hiszpania,
- Australia.
Pandora wybrała Dentsu na swoją globalną agencję mediową w 2016 r. Po globalnym przetargu w 2022 r. współpracę rozszerzono o funkcję zintegrowanego partnera wspierającego transformację marketingową marki.
Dentsu opracowało na potrzeby tej współpracy zintegrowany model operacyjny: Pandora Experience Lab
To podejście ma na celu tworzenie kompleksowych doświadczeń konsumenckich, które „dają głos miłości”, łącząc działania mediowe, kreatywne, performance marketing oraz CXM.
Model ten integruje różne dyscypliny, by budować spójne narracje obejmujące działania wizerunkowe, kampanie oraz komunikację ciągłą. Kluczowym elementem oferty było stworzenie Global Performance Studio w obszarze social i search. Przyczyniło się to do wzrostu poprzez skalowanie eksperymentów i wdrażanie najlepszych praktyk na wszystkich rynkach.
Oparte na raportach globalnych i rozwiązaniach automatyzacyjnych Pandora Experience Lab umożliwia zespołom Pandory i Dentsu podejmowanie lepszych decyzji w krótszym czasie.
Rozwiązanie dla Pandory wynika z integracji talentów, usług i technologii w ramach globalnych marek należących do Dentsu, takich jak Carat, iProspect, Merkle i Tag.
- 1