W pandemii co trzeci klient częściej korzysta z cyfrowych kanałów bankowych. Młodsi konsumenci mniej zadowoleni i chętniejsi do zmiany. Badanie Deloitte
  • 0
  • 1
18.01.2022

W pandemii co trzeci klient częściej korzysta z cyfrowych kanałów bankowych. Młodsi konsumenci mniej zadowoleni i chętniejsi do zmiany. Badanie Deloitte

Pandemia diametralnie zmieniła preferencje konsumentów i ich sposób korzystania z usług bankowych. Aby banki mogły efektywnie i długofalowo wykorzystać dynamikę zmiany nastawienia klientów, muszą zadbać o bardziej ludzki wymiar ich doświadczenia. Może to nie tylko poprawić satysfakcję klientów, ale także pomóc w budowie trwałych relacji, zwłaszcza z młodszymi konsumentami. Wskazują na to wyniki raportu „Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences” przygotowanego przez Deloitte,

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 stycznia 2022

17 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

Kampania „Szczepimy się” kosztowała 87 mln zł. Najwięcej trafiło do TVP i Polsatu. TVN i RASP nie otrzymały nic

W odpowiedzi na interpelację posła Sławomira Neumanna (PO) podsekretarz stanu w kancelarii premiera, Jarosław Wenderlich ujawnił informację na temat kosztów promocji szczepień ponoszonych przez budżet państwa. Kampania „Szczepimy się” kosztowała prawie 87 mln zł. Najwięcej pieniędzy trafiło do TVP i Polsatu. Działania w ramach kampanii nie były prowadzone w TVN Grupy Discovery ani w Ringier Axel Springer Polska. Dane te podało Centrum Informacyjne Rządu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

Wstrzymanie większych wydatków ze względu na swoją sytuację finansową deklaruje niemal połowa konsumentów w Polsce. Badanie Deloitte

Po wzrostach poczucia bezpieczeństwa deklarowanych przez konsumentów jesienią ponownie pogarszająca się sytuacja pandemiczna spowodowała, że grudzień to kolejny miesiąc spadku nastrojów. Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez Deloitte, niemal połowa badanych na świecie liczy na poprawę swojej sytuacji ekonomicznej w ciągu najbliższych trzech lat. Jednocześnie ponad dwie trzecie martwi się rosnącymi cenami codziennych zakupów.