Pandemia zmieniła nasz sposób planowania finansów – wyniki Barometru Providenta - Marketing przy Kawie
Pandemia zmieniła nasz sposób planowania finansów – wyniki Barometru Providenta
  • 0
  • 1
14.01.2022

Pandemia zmieniła nasz sposób planowania finansów – wyniki Barometru Providenta

W ramach Barometru Providenta zapytano Polaków, czy zaplanowali już wydatki na 2022 r. Podobnie jak podczas ubiegłorocznej edycji badania, około co trzeci respondent zadeklarował, że ma już pewne założenia budżetowe na kolejne 12 miesięcy. Przed pandemią większe wydatki na następny rok planowało prawie 70 proc. Polaków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 stycznia 2022

13 stycznia 2022