Panattoni robi meble miejskie z turbin wiatrowych
  • 0
  • 4
18.01.2023

Panattoni robi meble miejskie z turbin wiatrowych

Panattoni, firma z branży nieruchomości przemysłowych w Europie, wspiera upcykling infrastruktury wytwarzającej zieloną energię. W piętnastu lokalizacjach dewelopera znajdują się ekologiczne meble miejskie wykonane ze zużytych turbin wiatrowych. W 2023 r. takie meble pojawią się w kolejnych stu miejscach.

Kilkadziesiąt leżaków, ławek i huśtawek wykonanych ze skrzydeł turbin wiatrowych stanęło na terenach zielonych i rekreacyjnych wokół obiektów Panattoni m.in. w Krakowie, Kaliszu, Wrocławiu, Wałbrzychu, Małych Żernikach, Pruszkowie czy Nadarzynie. To efekt współpracy z firmą Anmet, która od ponad dwudziestu lat specjalizuje się w recyklingu odpadów, a od 2015 r. oferuje recykling śmigieł elektrowni wiatrowych.

Skrzydła turbin wiatrowych, z których Anmet robi meble miejskie, służyły przez 25 lat. Jeden wiatrak w ciągu swojego życia oszczędził 36,5 tys. ton emisji CO2, która wiązałaby się z produkcją energii w elektrowniach cieplnych zasilanych paliwami kopalnymi.

  • 4
Huśtawki z turbin wiatrowych

Huśtawki z turbin wiatrowych

Huśtawki z turbin wiatrowych

Huśtawki z turbin wiatrowych

Meble z turbin wiatrowych

Meble z turbin wiatrowych

Meble z turbin wiatrowych

Meble z turbin wiatrowych

18 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

Wystartowała XI edycja konkursu marketingowego dla uczelni. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

60 proc. konsumentów z Polski ocenia, że w ostatnim roku ich sytuacja finansowa się pogorszyła

Obawy inflacyjne konsumentów w Polsce utrzymują się na poziomie z zeszłego miesiąca – wskazanie w wysokości 60 proc. należy do najniższych spośród ankietowanych państw. Jak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, do 46 proc., a więc o 4 p.p. spadł odsetek ogółu ankietowanych oceniających, że nie może sobie pozwolić na wydatki na przyjemności.