Panasonic wybrał Big Picture
  • 0
  • 1
4.09.2020

Panasonic wybrał Big Picture

Panasonic wybrał Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy. Agencja od sierpnia 2020 r. odpowiada za przygotowanie całościowej strategii oraz koordynację działań PR – w tym m.in. media i influencer relations oraz stałą obsługę w ramach biura prasowego.

Do zadań Big Picture będą należały:

  • przygotowanie całościowej strategii działań PR marki,
  • koordynacja współpracy z mediami i influencerami,
  • aktywne prowadzenie biura prasowego.

Agencja będzie zajmowała się komunikacją wszystkich kategorii produktowych z portfolio firmy Panasonic, w tym segmentów: telewizory, kamery i aparaty, audio i wideo, słuchawki, małe AGD oraz pielęgnacja ciała.

W ostatnich kwartałach 2020 r. Panasonic wzmocni komunikację poprzez szereg zasięgowych działań PR. Będą to m.in. współprace ambasadorskie, duże premiery produktowe oraz kooperacje z największymi influencerami.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadać będzie zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director. W jego skład wchodzą Karolina Pękalska oraz Marta Kłys.

  • 1
Panasonic wybrał agencję PR

Panasonic wybrał agencję PR

3 września 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2020

Bajki z nowym morałem. McDonald’s i Anna Dereszowska o odpowiedzialnych postawach podczas pandemii

Pandemia Covid-19 wymusza na nas konieczność dostosowania się do zaostrzonego reżimu sanitarnego i ograniczenia wielu codziennych aktywności. Życie według nowych zasad nie jest łatwe – szczególnie dla dzieci, które nie zawsze rozumieją wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny. A gdyby tak o nowej codzienności opowiedziały Kopciuszek, Czerwony Kapturek albo Śnieżka głosem aktorki Anny Dereszowskiej?