Panasonic Lumix dla Światowego Dziedzictwa UNESCO - Marketing przy Kawie
Panasonic Lumix dla Światowego Dziedzictwa UNESCO
  • 0
  • 1
26.09.2006

Panasonic Lumix dla Światowego Dziedzictwa UNESCO

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, światowego lidera w dziedzinie rozwoju i produkcji urządzeń elektronicznych, poinformował o zaangażowaniu w inicjatywę „OUR PLACE – The World’s Heritage” („NASZE MIEJSCE – Światowe Dziedzictwo”). Jest to projekt, który ma na celu stworzenie największej na świecie fotograficznej kolekcji zdjęć obiektów należących do Światowego Dziedzictwa kulturalnego i naturalnego UNESCO. Fotografie będą publikowane pod marką OUR PLACE, a początkowa seria będzie składała się z 10 książek, które zostaną opublikowane w ciągu najbliższych 5 lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2006

Marka Panasonic Toughbook wzmacnia swoją obecność na polskim rynku

Panasonic Polska Sp. z o.o. poinformował o wprowadzeniu do stałej sprzedaży na polskim rynku komputerów przenośnych marki Toughbook, znanej u nas dotychczas głównie ze specjalistycznych zastosowań w wojsku, policji czy budownictwie. Oferta została poszerzona o wytrzymałe, a jednocześnie eleganckie i poręczne notebooki biznesowe, które są w Polsce nowością. Bazując na długoletnim doświadczeniu związanym z tą grupą produktów na świecie, Panasonic prognozuje, że na naszym, coraz bardziej dojrzałym rynku popyt na takie notebooki będzie wzrastał. W związku z tym Panasonic Polska planuje aktywną rozbudowę kanału sprzedaży komputerów marki Toughbook.