Pan i Pani e-commerce – e-Izba sprawdziła, jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźni
  • 0
  • 1
27.01.2022

Pan i Pani e-commerce – e-Izba sprawdziła, jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźni

Czy kobiety kupują w Internecie, bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w tym emocji, a ile racjonalnych decyzji? Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, zatytułowanego „Mr. & Mrs. e-commerce”, są różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w Sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2022

Covid negatywnie wpłynął na branżę gastronomiczną, jednak mimo pandemii Polacy chętnie odwiedzają restauracje – pokazuje badanie GfK

Pandemia wciąż bardzo mocno wpływa na sytuację w branży gastronomicznej. Pod względem liczby działających lokali rynek cofnął się o kilkanaście lat. Na koniec 2021 r. w Polsce działało ponad 63 tys. obiektów gastronomicznych, a wartość branży wyniosła 28,5 mld zł. W ujęciu procentowym oznacza to dwucyfrowe spadki w porównaniu do 2019 r., czyli okresu przed wybuchem pandemii. Takie są wnioski z „Raportu gastronomicznego 2021” przygotowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.