Pakiet club&music w sieci IDMnet
  • 0
  • 1
22.02.2007

Pakiet club&music w sieci IDMnet

Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiet Premium o nazwie club&music. W jego skład wchodzą wyselekcjonowane witryny o charakterze klubowo-muzycznym, dzięki czemu reklamodawcy otrzymują precyzyjne narzędzie umożliwiające dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2007

Dobierz laptopa pod kolor butów

Tulip Computers oferuje ekskluzywną linię laptopów skierowanych do kobiet. Stylowe komputery Tulip E-Go w kształcie damskiej torebki dostępne są w kilkudziesięciu różnych wersjach. Niekwestionowanym atutem jest wymienna obudowa, która pozwala na zmiany koloru i wzoru w zależności od nastroju. Ale spróbujcie znaleźć informacje o pojemność twardego dysku czy prędkości procesora. Nie podaje ich producent, co wydaje się niemożliwe przeciętnemu użytkownikowi komputerów. Jednak być może z punktu widzenia grupy docelowej jest to uzasadnione, bo przecież wiadomo, że nie o parametry tutaj chodzi. ego-lifestyle.com

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2007

Straszne huśtawki

Dość sterylnych, plastikowych dosłownie i w przenośni zabawek dla dzieci. Solidne, prawdziwe i nieco przerażające huśtawki ogrodowe można kupić za przyzwoita cenę w USA. Ekologiczne, bo zrobione ze starych opon samochodowych, dostępne są w wielu wersjach, między innymi – byka, tyranozaura, słonia, smoka i rekina. Antyteza słodkich i kolorowych maskotek. Wszystkie czarne i groźne, chyba trzeba się przełamać, aby do nich podejść. Huśtawek w kształcie Lorda Vadera jeszcze nie ma w ofercie, ale to tylko kwestia czasu. beachcomber.com

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2007

Wesołe antenki

Pomysł na biznes z cyklu „Czemu ja na to nie wpadłem?”. Po zainstalowaniu u szczytu anteny piłki baseballowej lub główki uśmiechniętego marynarzyka samochód na pewno nie będzie wyglądał lepiej, ale z pewnością śmieszniej. Po przejrzeniu stron internetowych oferujących kuleczki oraz setek dostępnych wzorów dochodzimy do wniosku, że produkcja antenkowych gadżetów to całkiem ważna gałąź przemysłu w USA. Wybór jest gigantyczny - od kaczuszek i świnek, przez czaszki i krzyże, aż po Myszkę Miki i kapelusz Indiany Jonesa. 4antennaball.com