Pakiet „Bezpieczne dziecko” w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej MetLife (wideo)
  • 1
  • 1
7.11.2014

Pakiet „Bezpieczne dziecko” w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej MetLife (wideo)

Marka MetLife rozpoczęła promocję pakietu ubezpieczeniowego „Bezpieczne dziecko”. Głównym bohaterem tej reklamy, jak i całej prowadzonej aktualnie kampanii, jest Snoopy – postać psa stworzona w 1950 r. przez Charlesa M. Schulza, znana z komiksu „Fistaszki” („Peanuts”).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2014

Czy walka o wyborcę toczy się również w Internecie? – analiza GetResponse, Sotrendera i Bluerank (infografika) [aktualizacja]

Cztery partie na 21 wysyłają wyborcom newslettery. Również 4 partie odpowiedziały na pytanie zadane drogą e-mailową. Wszystkie są obecne na Facebooku, 15 z nich komunikuje się za pomocą Twittera, a 17 prowadzi kanał YouTube. Szukając informacji o kandydacie w Google, najszybciej trafimy na reprezentanta PiS, PSL i KNP – wynika z badania GetResponse, Sotrendera oraz Bluerank.