PAIiIZ pozytywnie o efektach kampanii promującej Polskę Wschodnią - Marketing przy Kawie
PAIiIZ pozytywnie o efektach kampanii promującej Polskę Wschodnią
  • 3
  • 2
5.04.2013

PAIiIZ pozytywnie o efektach kampanii promującej Polskę Wschodnią

Dobiega końca kampania pod hasłem „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”, skierowana do inwestorów zagranicznych. „Nie przejmujemy się memami” – tak organizatorzy kwitują prześmiewczy odbiór kampanii w Internecie – i mówią o dobrych efektach działań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 kwietnia 2013