0 0 0 0 1 7.02.2019Diesel w wiosennej kampanii kpi z influencerówMarka odzieżowa Diesel rozpoczęła wiosenną kampanię. W przygotowanych spotach wyśmiewa stereotypowe zachowania internetowych influencerów.
0 4 0 0 0 7.02.2019Zdjęcia skąpanego w deszczu Paryża w reklamie McDeliveryFrancuski McDonald’s rozpoczął kampanię promującą usługę McDelivery. Marka nawiązała współpracę ze znanym fotografem Roberto Badinem.
0 0 0 0 0 7.02.2019Największe trudności w firmowych działach content marketinguZrekrutowanie właściwych osób to największy problem w budowaniu zespołów in-house – twierdzi anonimowy content marketing director przepytany przez magazyn „Digiday”. Jak dodaje, łatwo jest przeoczyć czyjąś osobowość, patrząc wąsko przez pryzmat umiejętności.
0 0 0 0 0 7.02.2019PKP PLK wybrały agencję ClickAd InteractivePrzetarg na obsługę mediową PKP Polskich Linii Kolejowych wygrała agencja ClickAd Interactive. Poprowadzi kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd”. Budżet, którym dysponuje agencja, to 9 225 000 zł brutto. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.
1 0 0 0 0 7.02.2019„100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego” – spot otwierający jubileusz bankuPKO Bank Polski powstał w 1919 r. jako Pocztowa Kasa Oszczędności. Jakie było tło tej decyzji i czym ona zaowocowała? Można to zobaczyć w spocie przygotowanym z okazji 100-lecia instytucji.
0 3 0 0 0 7.02.2019Jak media mówią o PR? Raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”PR jest pojęciem od lat zadomowionym w polskiej debacie publicznej. Jak pokazują badania koalicji środowiska public relations, najczęściej termin ten używany jest niezgodnie z definicją, która zakłada kształtowanie trwałych relacji pomiędzy organizacją a jej interesariuszami. W raporcie będącym częścią kampanii „PR. Bez komentarza” podsumowano przekazy medialne dotyczące PR z okresu od 1 maja do 31 października 2018 r.
0 2 0 0 0 7.02.2019Mural Coca-Coli autorstwa Piotra MłodożeńcaW Warszawie przy ul. Targowej 15 powstał mural. Jego autorem jest Piotr Młodożeniec. Dzieło przedstawia czerwoną, cieniowaną butelkę konturową coca-coli. Napój w takim opakowaniu dostępny jest od stycznia w sprzedaży detalicznej.
1 0 0 0 0 7.02.2019Visa w kampanii zachęca do płatności zbliżeniowych za drobne zakupyRuszyła kampania Visy. Marka przypomina w niej, że w Polsce konsumenci mogą zapłacić zbliżeniowo nawet za najdrobniejsze zakupy.
0 0 0 0 0 7.02.2019Grupa Nice obsługiwana przez Solski CommunicationsW styczniu 2019 r. Grupa Nice z branży technologii i automatyki rozpoczęła współpracę z Solski Communications. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją w Polsce strategii komunikacji korporacyjnej i zarządzaniem relacjami z mediami. Zapewni też wsparcie komunikacyjne podczas targów i imprez branżowych.
0 7 0 0 1 7.02.2019 Aktualizacja: 12:1411.02.2019Lesko ma nowe logo – i już budzi kontrowersjeLesko – miasto na Podkarpaciu nazywane „Bramą Bieszczad” – zyskało nowe logo. Prezentujący je post doczekał się mnóstwa udostępnień i komentarzy. Nie były one pochlebne.