0 1 0 5.11.2019Kobiety z wąsami promują maszynki do golenia Billie i przypominają o akcji MovemberMarka maszynek do golenia Billie rozpoczęła kampanię „Happy Movember”. W spocie wystąpiły kobiety, które eksponują swoje wąsy.
0 1 0 5.11.2019Przejście dla pieszych, które wymusza zatrzymanie samochodów. Kanadyjska akcja na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa na drogachKanadyjska organizacja rządowa Société de l’Assurance Automobile du Québec zainicjowała akcję, która ma zwracać uwagę na kwestię niechronionych uczestników ruchu drogowego. W jej ramach powstało przejście dla pieszych, które zmusza kierowców do zatrzymania się.
0 2 0 5.11.2019Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci? Badanie ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów kierujących się w zachowaniach zakupowych głównie promocjami. Obecnie najliczniejszy segment konsumentów to pasywni. Dla nich promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu – pokazuje „Monitor promocji 2019” ARC Rynek i Opinia.
1 3 0 4.11.2019„Skuteczna reklama na Facebooku” – Artur Jabłoński wydał nową książkęNa rynku do niedawna brakowało publikacji, która kompleksowo wyjaśniałaby, jak tworzyć, wdrażać i optymalizować reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście szerszej strategii marketingowej. Artur Jabłoński ze swoją nową książką „Skuteczna reklama na Facebooku” wypełnia tę lukę. W prosty sposób pokazuje, jak prowadzić skuteczne kampanie na Facebooku.
0 0 0 4.11.2019Zmiana umów o kredyt hipoteczny. UOKiK wszczyna postępowania w sprawie Getin Noble Banku i Raiffeisen Banku InternationalBanki nie mogą dowolnie zmieniać istotnych warunków umów o kredyt hipoteczny. Prezes UOKiK postawił zarzuty Getin Noble Bankowi i Raiffeisen Bankowi International. Oba poinformowały klientów o zmianie sposobów wyliczania kursów kupna i sprzedaży walut obcych.
0 5 0 4.11.2019Sferis.pl zmienia logo i odświeża identyfikacjęSieć sprzedaży internetowej i detalicznej Sferis.pl zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która w centrum stawia klienta i jego różne potrzeby. Marka zmieni też strategię komunikacji w kanałach e-commerce.
0 2 0 4.11.2019Maffashion, Żabson i Yoshi na billboardach w kampanii marki Adidas Originals i SizeeraAmbasadorzy marki Adidas Originals – Maffashion i Żabson – prezentują model butów Supercourt. Towarzyszy im nowy influencer w rodzinie Adidasa – Yoshihito Mayoshe. Ich zdjęcia będzie można zobaczyć w kampanii marki i sieci sklepów Sizeer.
1 1 0 4.11.2019Perła startuje z programem muzycznym „Przegląd techniczny”30 października premierę miał pierwszy odcinek „Przeglądu technicznego”. To program publicystyczny poświęcony wydarzeniom w świecie muzyki popularnej i elektronicznej. Projekt powstał we współpracy Browaru Perła oraz warszawskiego klubu 999. Prowadzącym został dziennikarz muzyczny Łukasz Napora.
1 2 0 4.11.2019„Mogę być” – Barbie w szkołach mówi o wybitnych kobietachWystartował ogólnopolski program edukacyjny „Mogę być” dla szkół podstawowych. Zachęca dziewczynki i chłopców do realizacji własnych marzeń i pasji oraz do poszukiwania wzorców wśród niezwykłych kobiet. Patronami akcji są: Kobieta.gazeta.pl, Barbie i „National Geographic”.
0 1 0 4.11.2019Google przejmuje Fitbit za 2,1 mld dol.Google nabył Fitbit, markę urządzeń do noszenia. Chce w ten sposób zwiększyć zaangażowanie w obszarze wearables. Kwota tej transakcji to 2,1 mld dol., 7,35 dol. za akcję.