0 10 3 22.08.2019„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztukiW Krakowie działalność rozpoczęła Manufaktura Pieroga. W kampanii wprowadzającej ją na rynek wykorzystano znane dzieła sztuki, m.in. „Narodziny Wenus” Botticellego, „Szał uniesień” Podkowińskiego czy „Babie lato” Józefa Chełmońskiego.
0 6 0 22.08.2019Buty Nike promują zdrowie psychiczne19 sierpnia marka Nike zaprezentowała nowy model butów Air Max. Stworzono go po to, by promować zdrowie psychiczne.
0 3 1 22.08.2019Lech z największym zaufaniem, Tyskie wywołuje najwięcej negatywnych emocji. Sentimenti analizuje komentarze pod postami marek piwnychHarnaś, Lech, Tyskie, Perła, Żubr i Żywiec to piwa najczęściej komentowane w czerwcu 2019 r. Firma Sentimenti sprawdziła, jak konsumenci wypowiadają się na stronach najbardziej popularnych marek.
0 4 0 22.08.2019„Kinomural” – sztuka zamiast reklam wielkoformatowych. 12 projekcji wideo na ścianach Nadodrza we Wrocławiu20 i 21 września za sprawą projektu „Kinomural” wrocławskie Nadodrze zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki. Na dwunastu ścianach ośmiu kamienic pojawią się wielkoformatowe animacje. Dzieła zaprezentuje dwudziestu artystów z całego świata, w tym także z Wrocławia.
0 0 0 22.08.2019Ewolucja, a nie rewolucja – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej. Badanie DeloitteNieustannie rozwijają się technologie, zmieniają się preferencje konsumentów. Wszystko to sprawia, że biznes funkcjonuje dziś w erze klienta. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki.
0 0 0 22.08.2019IAB Europe i IAB Tech Lab uruchamiają zaktualizowaną wersję Transparency & Consent Framework21 sierpnia IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie wersji 2.0 Transparency & Consent Framework. TCF to ramy przejrzystości i zgody.
0 0 0 22.08.2019Drukarnia internetowa Chroma.pl z wakacyjną promocjąZ myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma.pl rozpoczęła wakacyjną promocję w programie rabatowym. Wszyscy nowi i obecni uczestnicy programu uzyskają zwrot części wydatków za transakcje, bez względu na wysokość zamówienia.
1 1 0 21.08.2019Oreo wystawia na sprzedaż ciastka polizane przez Lewisa CapaldiegoMarka Oreo zainicjowała akcję charytatywną, w której na licytację wystawiła ciastka. Wcześniej polizał je muzyk Lewis Capaldi.
0 0 0 21.08.2019Facebook uznał, że rozdzielenie postów marek i znajomych w news feedzie to zły pomysłW minionych miesiącach Facebook na sześciu rynkach prowadził testy nowego news feeda. Oddzielał tam posty zamieszczane przez znajomych od tych od wydawców i marek. Teraz gigant mediów społecznościowych stwierdził, że to zły pomysł i zakończył testy.
0 0 0 21.08.2019Jack Daniel’s kontra Jack Strong. Amerykański producent ma zarzuty wobec polskiej firmyWarszawski Sąd Gospodarczy zajął się wnioskiem amerykańskiej spółki Jack Daniel’s Properties – podaje „Rzeczpospolita”. Zagraniczny producent whiskey zarzuca spółce Akwawit z Wrocławia produkującej whisky Jack Strong naruszenie pięciu unijnych oznaczeń, w tym słownego znaku Jack Daniel’s.